سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ختم قرآن - انتظار منتظر

ختم قرآن

سه شنبه 87 فروردین 13 ساعت 2:33 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

« ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم »

آری این چراغ نور، همان مشعل هدایتی است که از 1400 سال پیش تا کنون و الی الابد همچنان عشاق الله را به دست با کفایت ائمه معصومین(ع) به سمت معشوق هدایت می نماید . ان شاالله که با شناخت و عمل به دستورات خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم و در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) از انوار روحانی کلام وحی بهره مند گردیم .

نحوه ختم قرآن در 120 روز :

1- 120 نفر روزی یک حزب از قرآن را با توجه به تقسیم بندی انجام شده قرائت می نمایند .

2- هر شخص در اولین روز حزبی را که به او تعلق گرفته قرائت نموده و در روز های بعدی حزب های بعد را به ترتیب قرائت می کند تا به صورت دوره ای کل قرآن توسط هر شخص قرائت گردد .

3- در ایامی که به هر دلیلی قادر به خواندن سوره هایی که سجده واجب دارند (فصلت - نجم - علق - سجده) نمی باشید از شخص دیگری بخواهید آن حزب را قرائت نماید در غیر این صورت ختم قرآن در آن روز ناتمام خواهد ماند.

4- در مدت 120 روز که یک دوره کامل توسط هر شخص قرائت می شود در واقع هر روز از ثواب یک ختم قرآن ان شاالله بهره مند خواهید شد .

5- ثواب دوره ختم هدیه به روح مطهر ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) و جهت شادی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور آقا می باشد و تمام حاجات قرائت کنندگان و محتاجان و ملتمسین دعا .

نکته : هر شخص می تواند پس از قرائت هر حزب 100 صلوات و یا بیشتر(به دلخواه خود) جهت سلامتی و تعجیل در فرج هدیه کند که در این صورت در هزاران صلواتی که هر روز فرستاده می شود نیز سهیم خواهد بود .

در صورت تکمیل شدن لیست ثبت نام کنندگان ان شاالله روز 7 اردیبهشت ماه حزبی را که هر شخص باید قرائت کند اعلام کرده و ختم قرآن از روز بعد شروع خواهد شد .

تذکر: لطفا اگر برای چندین نفر ثبت نام می کنید حتما تعداد را ذکر کنید .

                                                             التماس دعا

                                    التماس دعا


به قلم : جامانده

اللهم عجل لولیک الفرج [ نظر]


: لیست کل منتظرانه ها :