سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاید این آخرین باشد! - انتظار منتظر

شاید این آخرین باشد!

یکشنبه 87 مرداد 27 ساعت 1:33 صبح

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

رسیدی و پر و بال فرشته ها وا شد

شب از کرانه ی هستی گذشت فردا شد

تو آمدی و به یمن نگاه تازه ی تو

خطوط مبهم و مخدوش عشق خوانا شد              

ولادت سفیر صلح و نور و پاکی ،

کسی که نفسش عطر مسیحایی باران است

و خود هم تبار نرگس هایی است که هر بهار به امید ظهورش ، وصالش . . . تبسم می کنند

                                   مبارک باد

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

 

از شما نوشتن نیاز به اندیشه ندارد . واژه ها آنقدر که باید انتظار را فهمیده اند .

اما . . .

اما کوچه های شهرمان تنگ شده اند و عجیب آلوده . . .

می دانی که دل هایمان به اسارت زمانه کشیده شده اند و زمینی مان کرده اند .

چه بد !

قلب هامان به ناپاکی های عصر عادت کرده . . .

انگار دیگر از آلودگی این همه دروغ ، به سرفه نمی افتیم و مبتلای روزگار شده ایم . . .

چشم هامان مدتهاست فراموش کرده زیبایی حقیقی چه رنگی است . . .

آقا بیا و نگاهمان کن . . . نگاهمان که کنی زیبا می شویم . . .

ای خود خود آرزوها بر آورده شو . . .

ظهور کن . . .

بیا . . .

قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است

یازده یار شمردیم و یکی باز کم است

این همه آب که جاری است نه اقیانوس است!

عرق شرم زمین است که سرباز کم است

آقا جان

1369سال است به انتظار 313 مرد واقعی ایستاده ای و نیافته ای .

چقدر مرد شدن سخت شده است و مردها کم . . .

به راستی راست گفت آنکه گفت : ماییم که در غیبت کبری ماندیم !

«( شاید این آخرین یادداشت من در این وبلاگ باشد . امشب اعتراف می کنم به تمام آنچه که نبوده ام . من نه منتظر بودم و نه عاشق . مدتی نبودم که نه از بد شانسی بود و نه از نبود امکانات بلکه از بی لیاقتی بود و کم سعادتی . اینها تعارف نیست حقیقت وجودی کسی است که روی خود نام منتظر گذاشته بی هیچ نشانی از انتظار محبوبش . دنیا می چرخد و می گردد و هر روز مرا با خود به سویی می برد . من هم دارم غرق دنیا می شوم و تا خفه شدنم چیزی نمانده . می روم مدتی را به سفر ، به اعماق خودم . اگر توانستم خود را بیابم و اگر لیاقت داشتم که بر می گردم و گرنه دعایم کنید که خیلی محتاجم . از اعماق قلبم(با وجودی که هیچ کدامتان را ندیده ام) همه شما را دوست دارم و همیشه به یاد شمایم . )»

التماس دعا


به قلم : جامانده

اللهم عجل لولیک الفرج [ نظر]


: لیست کل منتظرانه ها :